KAMPANJA VLADE RS ZA SNSD: Uljepšajte rad Viškovića za 100.000 KM
  Premijer Vlade RS Radovan Višković i generalni sekretar Siniša Karan razumiju se i u opremu, a čini se, i u...

 

Premijer RS Radovan Višković i generalni sekretar Siniša Karan razumiju se i u opremu, a čini se, i u ponuđače pa su sebi podobnog napomenuli da mora da ima kameru 6K rezolucije koja snima u RAW formatu. Osim toga, potreban je i dron 4K rezolucije. Ponuđač mora da ima i prostor od minimalno 200 kvadratnih metara za sve ono što je izvršna vlast izmaštala.

 

Premijer Republike Srpske Radovan Višković ima paklen plan kako da, kroz aktivnosti izvršne vlasti, zapravo aktivno učestvuje u izbornoj kampanji SNSD-a. Sve resurse ova vladajuća partija je stavila u vlastitu funkciju, a naročito budžete institucija, ustanova i preduzeća koje finansiraju građani. Video dokumentovanje aktivnosti i projekata Vlade RS u mjesecu regrutovanja glasača koštaće 100.000 KM bez uračunatog PDV-a. 

Sve ovo, na primjer, nije bilo u planu javnih nabavki početkom godine, ali je generalni sekretar Vlade RS Siniša Karan 17. maja potpisao izmjenu u koju je ubacio ode ministrima za ono što su radili javnim novcem. 

 

Karan je potpisao da će iz budžeta biti izdvojeno do 100.000 KM bez poreza na dodatu vrijednost, a onda tender procijenio tačno toliko. 

Osnovni zadatak odabrane firme, naglašeno je, biće da analizira stanje, osmisli i izradi strategiju komunikacije, a na osnovu toga da definiše stil audio-vizuelne prepoznatljivosti promotivnih materijala. Traži se i cjelokupna produkcija na dnevnom i sedmičnom nivou, brzo i što ljepše. 

U obzir dolazi svaka vrsta marketinškog „bombardovanja“, od TV priloga, preko radio džinglova, videa na YouTube, raznih emisija, projekcije na raznim događajima... Uz sve ovo ponuđač mora da obuči najmanje pet ljudi koji će brzo, efikasno, uz osjećaj za estetiku i bezrezervnu naklonjenost  svemu što radi Vlada, pripremati sadržaje. Moraju da budu spremni za 100 video spotova kojima će objasniti građanima šta to oni ne vide, ali je Vlada „uradila“. 

Vladi je, takođe, potreban stručnjak za medijsku komunikaciju sa minimalno pet godina radnog iskustva, drugi sa istom dužinom staža, ali u analiziranju elektronskih medija, stručnjak za digitalni marketing, profesionalni tim za produkciju od najmanje četiri člana, grafički dizajner, stručnjak iz oblasti digitalnih komunikacija, kao i grafički dizajner sa brižljivo biranim sertifikatima.  

Višković i Karan razumiju se i u opremu, a čini se, i u ponuđače pa su sebi podobnog napomenuli da mora da ima kameru 6K rezolucije koja snima u RAW formatu (4:1 kompresija ili bolja), minimalnog dinamičkog raspona od 16 stopa, sa opcijom snimanja slowmotion kadrova. Osim toga, potreban je i dron 4K rezolucije sa, takođe, opcijom slowmotion snimanja. Prema karakteristikama pobrojanim u tenderu, ponuđač mora da ima i prostor od minimalno 200 kvadratnih metara za sve ono što je izvršna vlast izmaštala. 

Naravno, očekuje se da je odabrana marketinška agencija sve ovo već jednom radila. 

 

(pratimotendere.ba)