TENDER VRIJEDAN 125.000 KM: Autoceste FBiH za medijsku kampanju traže domaće glumce koji su radili u paru
  V.d. direktor Autocesta FBiH Denis Lasić sa svojim kolegama odlučio je provesti medijsku kampanju koja ima za cilj...

 

V.d. direktor Autocesta FBiH Denis Lasić sa svojim kolegama odlučio je provesti medijsku kampanju koja ima za cilj povećanje stepena sigurnosti svih učesnika na autocesti A1, za šta je izdvojeno 125.000 KM bez PDV-a. U vrlo detaljnoj tenderskoj dokumentaciji traže se i „glumci iz poznatih domaćih humorističkih serija sa višegodišnjim iskustvom koji su radili u paru“. Konkurencija je ograničena i u dijelu koji se odnosi na tehničku i profesionalnu sposobnost ponuđača...

 

Piše: Dino Cviko

 

Uprava Autocesta FBiH, na čelu s v.d. direktorom Denisom Lasićem, odlučila je provesti kampanju za povećanje sigurnosti saobraćaja na autocesti A1. S tim u vezi, raspisali se tender vrijedan 125.000 KM bez uračunatog PDV-a, predviđeno je zaključivanje ugovora na 12 mjeseci, a u samoj tenderskoj dokumentaciji naveli su razloge za raspisivanje ove nabavke.

„JP Autoceste FBiH u cilju realizacije jednog od strateških ciljeva, koji se odnosi na smanjenje broja saobraćajnih nezgoda i povećanje stepena sigurnosti cestovnog saobraćaja, implementira kampanju za povećanje sigurnosti saobraćaja na autocesti A1 putem digitalnih medija. (...) Višemjesečna kampanja ima za cilj povećanje stepena sigurnosti svih učesnika na autocesti A1, s posebnim fokusom na pravilno ponašanje na autocesti“, naveli su, između ostalog, iz Autocesta FBiH.

Samim tenderom traži se snimanje i montaža 12 video spotova, te distribucija putem društvenih mreža – Youtube, Facebook, Instagram i TikTok.

Međutim, traženi zahtjevi iz tenderske dokumentacije, tačnije opis traženih usluga, u velikoj mjeri ograničavaju konkurenciju, pa ne bi bilo iznenađenje da na adresu Autocesta FBiH dođe samo jedna ponuda.

Konkretno, kada je riječ o predprodukciji, traži se izrada sadržajne koncepcije, scenarij za 12 video spotova, te vizual.

Što se tiče produkcije, traži se režija, glumci – i to glumci iz poznatih domaćih humorističkih serija sa višegodišnjim iskustvom koji su radili u paru – potom organizacija i upotreba scenske tehnike i rasvjete, casting i glumci (troškovi castinga, honorar glumaca i statista, putni troškovi), scenografija, kostimografija, lokacija...

 

Čak su imali i posebne zahtjeve kada je riječ o opremi, pa se tako traži 6k kamera koja snima u RAW formatu, te dron 4k s mogućnošću snimanja u 4096x2160 rezoluciji.

Naravno, traži se i post-produkcija, distribucija na društvenim mrežama s targetima od 500.000 pregleda po videu na mreži YouTube, te 420.000 impresija po videu na Facebooku i Instagramu, uz cijeli media plan objava, konceptualni sadržaj kampanje, izradu grafičkih rješenja, fotografisanje na setu, analizu i izvještaj nakon završene kampanje na društvenim mrežama...

Iz Autocesta FBiH su djelimično ograničili konkurenciju i u dijelu koji se odnosi na tehničku i profesionalnu sposobnost ponuđača. Naime, jedan od zahtjeva je i da ponuđači posjeduju status Google partnera, što istina posjeduje više firmi, ali uz to ponuđači moraju imati:

- uspješno iskustvo u realizaciji najmanje 1 (jednog) ugovora, čiji je karakter i obim isti ili sličan uslugama koje su predmet nabavke, u vrijednosti od minimalno 125.000 KM sa PDV-om

- da posjeduje uspješno iskustvo na polju optimizacije i upravljanja YouTube i Facebook kampanjama u okviru Google Ads platforme

- da ima na raspolaganju profesionalni tim za produkciju sastavljen od minimalno tri (3) člana i to:

1) producent sa minimalno pet (5) godina radnog iskustva

2) režiser sa minimalno pet (5) godina radnog iskustva

3) montažer sa minimalno pet (5) godina radnog iskustva

Na kraju dodajmo da ova nabavka jeste planirana, ali da se provodi sa zakašnjenjem od skoro pet mjeseci. 

 

(pratimotendere.ba)