AUTOPUTEVI RS DAJU 600.000 KM NA MEDIJSKO PREDSTAVLJANJE: Traži se profesionalni tim kakvog rijetko koja firma u BiH ima
  Na medijsko predstavljanje započetih i izgrađenih dionica autoputeva, Autoputevi RS izdvajaju čak 600.000 KM bez...

 

Na medijsko predstavljanje započetih i izgrađenih dionica autoputeva, Autoputevi RS izdvajaju čak 600.000 KM bez uračunatog poreza. Zahtjevi iz tenderske dokumentacije koji su postavljeni pred potencijalne ponuđače u velikoj mjeri ograničavaju konkurenciju, te ne bi bilo iznenađenje da na adresu Autoputeva RS stigne samo jedna ponuda u vrijednosti (skoro) identičnoj procijenjenoj vrijednosti nabavke

 

Piše: Dino Cviko

 

Autoputevi Republike Srpske, tačnije v.d. direktora Nedeljko Ćorić i njegovi saradnici, odlučili su promovisati započete i izgrađene dionice autoputeva. U tu svrhu izdvojili su tačno 600.000 KM bez PDV-a, tender je objavljen posljednjeg dana augusta, a firme svoje ponude mogu slati do 16. oktobra, za kad je zakazano i otvaranje ponuda.

Iako je sama javna nabavka uredno planirana, detalji iz tenderske dokumentacije izazivaju sumnju u to da je tržište velikim dijelom ograničeno. Stoga ne bi bilo iznenađenje da na adresu Autoputeva RS stigne samo jedna ponuda u vrijednosti (skoro) identičnoj procijenjenoj vrijednosti nabavke. Evo i zbog čega.

Najproblematičniji su zahtjevi koje su iz Autoputeva RS stavili pred potencijalne ponuđače u vidu profesionalnog tima kojeg te firme moraju imati:

- najmanje 1 stručnjak za stratešku tržišnu komunikaciju, s najmanje 5 godina radnog iskustva i uspješno realizirane najmanje 3 strategije tržišne komunikacije

- najmanje 1 stručnjak za digitalni marketing, s najmanje 5 godina radnog iskustva i uspješno realizirane najmanje 3 usluge oglašavanja na društvenim mrežama

- najmanje 1 producent s 5 godina radnog iskustva

- najmanje 1 režiser s 5 godina radnog iskustva

- najmanje 1 montažer s 5 godina radnog iskustva

- najmanje 1 snimatelj s 5 godina radnog iskustva

- najmanje 1 dron operater s 5 godina radnog iskustva i uspješno položenoj obuci za pilota drona

- najmanje 1 grafički dizajner s najmanje 5 godina radnog iskustva

- najmanje 1 stručnjak za razvoj internet stranica iz „front-end“ tehnologija s najmanje 5 godina radnog iskustva

- najmanje 1 stručnjak za sigurnost sa CISSP

- najmanje 1 web dizajner sa certifikatom UX Nielsen Norman Group

- najmanje 1 stručnjak – koordinator s najmanje 3 godine radnog iskustva

- najmanje 1 stručnjak iz oblasti digitalnih komunikacija s minimalno 5 godina radnog iskustva

Pored svega ovoga, ponuđači trebaju imati na raspolaganju određenu opremu za video produkciju, poslovni prostor (studio) za pružanje traženih usluga, minimalne površine 200 metara kvadratnih, te da imaju pristup sistemu praćenja posjećenosti portala „Dotmetrics“.

Što se tiče samih ponuđača, dodajmo i to da se na tender mogu javiti samo one firme koje su u finansijskoj 2022. godini imale najmanje 1.000.000 KM prometa, bez PDV-a. Osim toga, moraju u posljednje tri godine imati uspješno iskustvo u realizaciji barem jednog ugovora u izvršenju usluga čiji su karakter i kompleksnost isti ili slični onima koji se odnose na predmet nabavke, a čija ukupna vrijednost iznosi najmanje 300.000 KM bez PDV-a.

Kada je riječ o samim uslugama koje se traže tenderom, one su podijeljene na nekoliko stavki:

- izrada strategije tražišne komunikacije i medijskog predstavljanja

- nadogradnja web stranice i logotipa kompanije

- medijsko predstavljanje i reklamiranje

- oglašavanje i komunikacija putem društvenim mreža

- kreiranje komunikacionih poruka

- reklamiranje na događajima

- unapređenje kapaciteta

Svaka od ovih stavki, jasno, sadrži vrlo precizan opis. Izdvojimo tek nekoliko detalja. Tako se za kreiranje komunikacionih poruka traže 6K kamera, dron 5.1K, profesionalna rasvjeta određene snage... Dalje, traži se reklamiranje i na kulturnim, i na sportskim, i na muzičkim i na ostalim događajima. Traži se i redizajn logotipa, kao i organizacija obuka za zaposlenike Autoputeva RS.

 

Na kraju ponovimo kako ovako postavljena tenderska dokumentacije velikim dijelom ograničava konkurenciju, te jednim dijelom obesmišljava i samo provođenje javnih nabavki.

 

(pratimotendere.ba)