LUTRIJA BIH: 64.000 KM za usluge oglašavanja na društvenim mrežama
  Iako su za usluge oglašavanja na društvenim mrežama planirali u 2023. godini potrošiti oko 55 hiljada maraka...

 

Iako su za usluge oglašavanja na društvenim mrežama planirali u 2023. godini potrošiti oko 55 hiljada maraka Lutrija BiH povećala je ovaj iznos na 64.000 KM bez PDV-a. Osim toga prema analizi portala Pratimo tendere uslovi iz tenderske dokumentacije upućuje na mogućnost diskriminacije ponuđača. U međuvremenu već je uložena žalba na ovaj postupak

 

Piše: Azra Omerović

 

Lutrija BiH početkom oktobra raspisala je tender za nabavku usluga oglašavanja Lutrije BiH putem društvenih mreža. Procijenjena vrijednost nabavke 64.000 KM bez PDV-a.

Planom javnih nabavki Lutrije BiH za 2023. godinu za potrebe oglašavnja putem društvenih mreža planirano je 55.555 KM te je nabavka trebala biti pokrenuta polovinom avgusta.

Prema analizi portala Pratimo tendere ova nabavka je visoko rizična jer tenderska dokumentacija može upućivati na diskriminaciju ponuđača a i u međuvremenu je uložena žalba na ovaj postupak.

U tenderskoj dokumentaciji kao dokaz tehničke i profesionalne sposobnosti traženo je da ponuđač ima pismeno ili elektronsko odobrenje od Mete, Inc (Online Real Money Gaming Approval) kojim se potvrđuje da AD Account kojeg će ponuđač koristiti za potrebe realizacije kampanje, ima pravo za oglašavanje Lutrije i igara na sreću.

 

Svega 7 dana nakon pokretanja ovoga postupka nabavke objavljeno je Obavještenje o vođenju postupka po žalbi.

Ranije je za kreiranje sadržaja i oglasa na društvenim mrežama angažovana firma Mita Group iz Sarajeva. Ova firma u prehodnim godinama bila je zadužena i za kreiranje novih i održavanje postojećih društvenih mreža za potrebe Lutrije BiH ka oi za oglašavanje Lutrije BiH putem Google Ads, Facebooka, Instagram ai Vibera.

Portal Pratimo tendere pisao je ranije o problemima sa nabavkama usluga oglašavanja i promocije. Sasvim je razumljivo, da ovaj ugovorni organ, veće iznose novca troši na oglašavanje i promociju, kako putem tradicionalnih medija, tako i putem sportskih klubova, interneta itd.

No, problem je što su ti tenderi skoro uvijek namijenjeni isključivo jednom ponuđaču, pa se gubi i sam smisao provođenja javnih nabavki.

 

 

Podsjetimo da je ranije na tenderima  Lutrija BiH u samoj tenderskoj dokumentaciji navodila kojim medijima su namijenjeni tenderi, te o kojim iznosima je riječ. Slično je bilo s promocijom Lutrije BiH putem fudbalskih klubova.

 

 

 

 

(pratimotendere.ba)