OLIMPIJSKI CENTAR JAHORINA: Rizična nabavka usluga medijske eksponiranosti
  Stručnjaci upozoravaju da uslovi u tenderskoj dokumentaciji ukazuju na to da postoji mogućnost diskriminacije...

 

Stručnjaci upozoravaju da uslovi u tenderskoj dokumentaciji ukazuju na to da postoji mogućnost diskriminacije ponuđača, te podsjećaju da ugovorni organ do trenutka monitoringa nije objavio planske dokumente za 2024. godinu 

 

Akcionarsko društvo Olimpijski centar „Jahorina“ Pale raspisalo je tender za „javnu nabavku usluge medijska eksponiranost“, procijenjene vrijednosti 25.000 KM

Monitori portala PratimoTendere ovu nabavku su ocijenili rizičnom iz razloga što je kriterijum za ocjenu ponuda ekonomski najpovoljnija ponuda, dok potkriterijumi se u značajnoj mjeri odnose na nefinansijske aspekte. Odnosno, cijena je 70 posto, a rok isporuke 30 posto učešća. 

 

„Uslovi kvalifikacije u tenderskoj dokumentaciji ukazuju na to da postoji mogućnost diskriminacije ponuđača“, također je jedan od razloga zbog kojeg je ova nabavka ocijenjena rizičnom. 

U tenderskoj dokumentaciji navedeno je da Olimpijski centar Jahorina planira kroz ovu nabavku putem snimanja emisija na Jahorini promovisati destinaciju i ponudu i predstaviti je gledateljima kroz 12 emisija. Naveli su da emisija mora biti emitovana na minimum šest domaćih i šest međunarodnih TV stanica, te društvenim mrežama Facebook, Instagram, Youtube kanalu i sajtu davaoca usluga. 

Ponuđač, prema uslovima iz tehničke i profesionalne sposobnosti, mora imati realizovanih 12 emisija o skijanju, zimskom ili ljetnom turizmu i trajanje svake emisije je minimalno 30 minuta. Ponuđač bi trebao imati iskustvo u realizaciji jednog ili više projekata u posljednje tri godine. 

 

Osim navedenog, ugovorni organ do trenutka monitoringa nije objavio planske dokumente za 2024. godinu. 

Podsjetimo, portal PratimoTendere i ranije je pisao i rizičnim nabavkama Olimpijskog centra Jahorina. Kontinuirano krše Zakon o javnim nabavkama, a stručnjaci su upozoravali i na postojanje mogućnosti od kartelizacije nabavki gdje su tenderi unaprijed pripremljeni za odabrane firme. Kolike su nepravilnosti prilikom dodjeljivanja tendera najbolje pokazuje činjenica da se i SIPA uključila u provjeravanje navoda o sumnjivim nabavkama.

 

 

Što se tiče konkretne nabavke, uvidom u Portal javnih nabavki Olimpijski centar Jahorina je u 2021. godini u dva navrata imao javnu nabavku usluga medijska eksponiranost. 

 

U oba slučaja se radilo o otvorenom postupku, a vrijednost naabavki je bila po 10.000 KM. Jedan tender je dobila firma The Collection d.o.o., a drugi TV K3 d.o.o. 

 

 

 

 

(pratimotendere.ba)